Arhiva zilnică: 12 Octombrie 2009

Postfaţă la Sonata Kreutzer

Postfaţă la Sonata Kreutzer – Fragment – de Lev Tolstoi Am primit şi primesc scrisori nenumărate de la necunoscuţi care mă roagă să explic în cuvinte simple şi clare ce cred despre obiectul povestirii pe care am publicat-o sub titlul … Continuă lectura

Publicat în Relaţii intime înainte de căsătorie, Relaţiile intime, Sexualitate, Societate, Soţ/Soţie | Lasă un comentariu

Hristos este capul oricărui bărbat, iar capul femeii este bărbatul

Capitolul 11 – Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel 1. Fiţi următori ai mei, precum şi eu sunt al lui Hristos. 2. Fraţilor, vă laud că în toate vă aduceţi aminte de mine şi ţineţi predaniile cum vi … Continuă lectura

Publicat în Din Biblie | 1 comentariu

Cinstită să fie nunta întru toate şi patul nespurcat

Capitolul 13 – Epistola către Evrei a Sfântului Apostol Pavel 1. Rămâneţi întru dragostea frăţească. 2. Primirea de oaspeţi să n-o uitaţi căci prin aceasta unii, fără ca să ştie, au primit în gazdă, îngeri.

Publicat în Din Biblie | Lasă un comentariu