Îndrumări pentru dobîndirea copiilor

kali1968.jpg

Din „Amintiri despre batarnul Porfirie”
Editura Bunavestire 2002

O soră mi-a povestit acestea:

«Odată m-am dus împreună cu soţul meu la Părintele Porfirie care, în timp ce stăteam de vorbă, m-a întrebat:

– Ce-ţi mai face celălalt copil?

– Bunicuţule, dar n-am decît un singur copil, i-am răspuns.

– Cum aşa, fiica mea, trebuia să mai ai un copilaş de doi ani. De ce nu mai ai un copil?

– Bunicuţule, nu mai vreau alt copil, fiindcă am probleme cu soţul meu, care nu poate, aşa că nu-mi mai doresc încă un copil.

Soţul meu, care e un om foarte sensibil şi care îşi mai dorea şi alţi copii, îi spuse:

– Bunicuţule, spuneţi-i că mai vreau şi alţi copii. Atunci părintele zise:
– Ei, fiule, nu mai puteţi avea alţi copii, din pricină că soţia ta este obosită şi are probleme psihologice. De aceea nu mai puteţi face alţi copii.

Totodată mă privi şi, după ce am terminat de vorbit, pe cînd mă pregăteam să plec, îmi spuse:

– Fiica mea, mai faceţi o ultimă încercare luna asta. Doar luna asta.

Într-adevăr, în acea lună am rămas însărcinată. Am născut o fetiţă frumoasă, care este o adevărată binecuvîntare şi ne aduce numai bucurii.

Acest articol a fost publicat în Lipsa copiilor, Pr.Porfirie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

