Cântec din frunză

Made by Madalina

În această seară mă frământam pentru că nu știam ce fragment să pun. Inițial spusesem că pun de la un autor dar efectiv nu s-a legat nimic de mine. Chiar mă gândisem să nu pun, dar parcă nu mă lăsa inima să nu pun un fragment.

Când am luat o altă carte cu poezii am dat peste acest fragment. Parcă a fost să fie.

Acest fragment mi-a adus aminte de plimbarea mea prin parc ~ cum am dat de copacii cu cu puține frunze, de faptul că am văzut veverițe care căutau mâncare și cochilie de melci.

Vă invit să vizualizați aceste cuvinte din fragment în fotografiile făcute de mine (cu excepția veverițelor pe care nu am reușit să le surprind).

„O să îți spun un basm cu copacii goi

Care țipă noaptea în vale la noi.

Cuiburi de cioci,

Veverițe flămânde, melci betegi în găoci.

Valea se vaită toată

Vezi articol original 11 cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Căsătorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

