Mario, care suferă de groaznica boală a oaselor de sticlă, a ajuns azi la spitalul „Alexandrescu” din Bucuresti

Bună seara.

Micuţul nostru prieten Mario, care suferă de groaznica boală a oaselor de sticlă, a ajuns azi la spitalul „Alexandrescu” din Bucuresti, la renumitul doctor Ulici. Aşteptăm cu nerăbdare analizele, ca să aflăm dacă Mario poate suporta operaţia la picioruşe.

Curaj, prietene mic! Curaj şi mamei tale! Să ştiţi că aveţi în permanenţă tot sprijinul nostru!
Vă rog pe cei din Bucureşti, dacă aveţi puţin timp să-i dăruiţi curaj şi încredere, treceţi pe la spital! Ar însemna enorm să vadă oameni aducându-i o rază de speranţă! Contactaţi-mă în privat pentru numărul mamei, dacă vă hotărâți să faceți o faptă bună în Postul Paştelui.
Eu unul m-am bucurat enorm la primirea pozelor, faptul că am putut ajuta acest mic înger mi-a luminat ziua!

Incercaţi şi voi această adrenalină a iubirii de aproape. Faptele bune încep cu paşi mici.

Vă mulţumesc!

Acest articol a fost publicat în Căsătorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

