Cine este Iisus?

Cine este Iisus?
de Marius Iordăchioaia

DSC_2162

Cel care vrea să învingă
minciuna
şi cu buzele mele…

Cel care vrea să învingă
întunericul
şi cu ochii mei…

Cel care vrea să învingă
frica
şi cu inima mea…

Cel care vrea să învingă
ura
şi cu dragostea mea…

Cel ce vrea să învingă
foamea
şi cu pâinea mea…

Cel care vrea să învingă
singurătatea
şi cu îmbrăţişarea mea…

Cel ce vrea să învingă
frigul
şi cu haina mea…

Cel ce vrea să învingă
răul
şi cu sufletul meu….

Cel ce vrea să învingă
moartea
şi cu viaţa mea…

Îndrăzniţi. Eu am biruit lumea (Ioan 16, 33)

Acest articol a fost publicat în Căsătorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

