pentru că aceasta e porunca lui Dumnezeu: să iubim pe fiecare

DSC_0696

din SPIRITUALITATE CRESTINA SI RIGOARE STIINTIFICA: NOTELE DE SUBSOL ALE FILOCALIEI ROMANESTI, de Alexandru Preplicean

Prietenia înveselește, susține în om o bună dispoziție, îl face să afle în om o mulțime de viață.

Nici prietenia cu altul să nu o căutăm pentru interesele noastre, ci pentru că aceasta e porunca lui Dumnezeu: să iubim pe fiecare.

Un prieten adevărat îmi vorbește despre mine, adică despre regăsirea sau mântuirea mea, nu despre lucruri sau plăceri care mă pierd, depărtându-mă de mine. Dar nici eu n-am câștigat darul cunoașterii mele, ca să-l transmit celor ce conlocuiesc cu mine. Faptele mele rele nu descoperă eul meu adevărat, pentru că eu nu sunt în ele.

Acest articol a fost publicat în Căsătorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

