Iconite Sfintii Parinti Ioachim si Ana

Acest articol a fost publicat în Căsătorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Iconite Sfintii Parinti Ioachim si Ana

  1. maria zice:

    Am o problema. Am 27 de ani.Sunt o fata frumoasa fizic si sufleteste,finuta in comportament, dar nu reusesc sa ma casatoresc. Baietii ma privesc admirativ si…doar atat, dar nu se leaga nimic. Ce se intampla cu baietii? Parca au luat-o razna. Am observat ca prefera sa lege prietenii cu fete mai vulgare sau mai banale, desi se spune ca baietilor le plac fetele frumoase? Nimeni nu ma invita la o cafea. De ce sunt baietii din zilele noastre atat de comozi?
    Sa-i invit eu, desi mi se pare nefiresc si inacceptabil pentru o femeie, mai ales pt o fata frumoasa…Ce sa fac?Astept parerile voastre si sfaturile.Multumesc.

  2. rodica zice:

    Poate ei cred ca nu se ridica la nivelul tau,Incearca sa fii prietenoasa cu toata lumea . Pana la urma se va lega si o prietenie (amici) si incet , vor veni si celelalte.Este sfatul unei mame care are copii de varsta ta.

Lasă un răspuns

