Zămislirea în pântecele femeii se face de către puterea Duhului Sfânt, nu de spermatozoidul tău! Sunt mii de oameni care sunt sterpi şi nu pot face copii şi se roagă la Dumnezeu şi apoi au copii!

-Părinte, noi nu ne mai botezam copilul, vrem să crească, să înţeleagă şi să-şi aleagă singur dacă vrea să se boteze!”

Da, am stat şi i-am ascultat, m-am uitat un pic la ei şi m-am gândit că probabil că nu aud bine.. odată ce le-a venit o asemenea înţelepciune… Şi le-am explicat:

„-Zămislirea în pântecele femeii se face de către puterea Duhului Sfânt, nu de spermatozoidul tău! Sunt mii de oameni care sunt sterpi şi nu pot face copii şi se roagă la Dumnezeu şi apoi au copii! Asta ca tu să înţelegi, că nu numai actul de procreare crează fiinţa din pântecul mamei, ci şi harul Duhului Sfânt. Aşa cum spune şi Psalmistul David: „Din pântecele maicii mele, de acolo m-am aruncat către Tine, Tu m-ai închegat ca brânza şi m-ai ţesut ca pânza şi m-ai pus în cele mai adânci ale pământului.” Adică un loc ascuns, în pântecele mamei, unde nu ştie nimeni. Lucrul ăsta s-a crezut până în zilele noastre, pentru că în momentul în care lumea s-a modernizat, au învăţat medicii să pătrundă acolo, în măruntaiele omului şi să-l tragă pe prunc afară şi să-l ucidă!

Acest articol a fost publicat în Căsătorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

