Omul care are cuvânt Îl are pe Dumnezeu!

Tu te duci în faţa cuiva, te perpeleşti pe jos şi spui: „Îţi dau cuvântul meu de onoare, ajută-mă, ca ai să vezi cât bine îţi fac şi eu!” Tu îl ajuți şi dacă te-ar lăsa în pace ar fi bine, dar te mai şi încurcă mai rău şi nici binele nu ţi-l mai întoarce niciodată!

Omul care are cuvânt Îl are pe Dumnezeu! Dar omul care nu are cuvânt, Îl mai are pe Dumnezeu? Nu-L are! De ce? „La început era Cuvântul şi Cuvântul era la Dumnezeu şi Dumnezeu era Cuvântul.” Omul fără cuvânt este om fără Dumnezeu! El devine duşmanul lui Dumnezeu, de ce? Pentru că prin faptele lui, te fac pe tine să-L huleşti pe Dumnezeu! Ce spune cel care merge la biserică şi-l vede pe cel fără cuvânt? „Uite se face că nu mă cunoaşte! Tot el m-a dat şi în judecată! Ce fel de creştin e ăsta? Eu nu mă mai duc la biserică de acum!” Şi eu vin spun: Când şi-a dat cuvântul în faţa ta şi şi-a cerut să-l ajuţi, era Dumnezeu de faţă? Nu! Era mintea ta care ţi-a spus: „Hai să fac şi eu un bine!” Această mârlănie omenească este certificată de cuvântul: „Binele dacă nu-i făcut bine, nu este bine!” Atunci când faci bine şi primesti înapoi rău, înseamnă că ţi-a testat Dumnezeu credinţa! Dar când permanent faci bine şi primeşti numai rău, e încercare de la diavol să te zdruncine în credinţă.
https://www.youtube.com/watch?v=iqKBhI0gDkY

Acest articol a fost publicat în Căsătorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

