SFÂNTA TREIME

INIMA  ESTE  CASA  TATĂLUI,  ALTARUL  FIULUI  ȘI   ATELIERUL  DUHULUI  SFÂNT – Sf Nicolae Velimirovici

Acest articol a fost publicat în Dumnezeu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la SFÂNTA TREIME

  1. fgrahram zice:

    banuiesc ca acum dupa ce nu mai e nimic de comentat despre mine nu mai sint utila pentru
    o reutilizare la noile alegeri.

    nu mai am nimic de dat.

    nu mai am amintiri,nu am prieteni,nu am sentimente,nu mai am absolut nimic si in acete conditii nu mi se mai poate lua nimic.

    viata?

    nici n-am vrut sa ma nasc?

  2. fgrahram zice:

    am o mare bucurie ca am fost violata si nu am anuntat la politie.

    in conditiile astea ,cu trista si macabra constatare,sint singurele momente intime,de care securitatea n-are habar si care raman numai ale mele.

    ma … pe spovedania voastra si nici moarta nu vrea in biserica.

  3. fgrahram zice:

    nu vreau sa invat sah.nu vrea sa merg prin viata cu gandul unde pun fiecare pas.

    nu vrea sa fac din viata mea o tactica de lupta.

    nu vrea sa lupt.

    n-am pentru ce.

  4. anca zice:

    De unde atata suparare?
    De ce aici?

Lasă un răspuns

