TU…

DSCN1279

Tu esti veselia inimii mele, Nascatoare de Dumnezeu, tu, intarirea mea, tu lauda mea si lumina, tu, bucuria mea, tu, slava mea si podoaba, viata, suflarea, dulceata, placerea, desfatarea mea, voiosia, bucuria, mangaierea mea.

din Canoanele Maicii Domnului – Noul Theotokarion, sambata la Glasul 8

Acest articol a fost publicat în Căsătorie, Noul Theotokarion. Canoanele Aghiorite ala Maicii Domnului și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la TU…

  1. copii zice:

    Fecioara Maria ajuta-i pe Victorita si pe Nicolae sa fie parinti exemplari,linistiti si protectori. Amin Nimic nu este mai important intr-o familie o mama linistita si un tata linistit. Intareste-le pe Bianca , Nicoleta si Diana ,da-le sanatate,bucurie si liniste.

Lasă un comentariu